Back to work

Hej överflödet av bloggläserz,

Idag var andra dagen i skolan och jag funderar redan på om jag kommer att överleva. Men vissa roliga filurer lyckas ändå hålla mig uppe. Tack ska ni ha för det.

Nu på kvällskvisten har jag tagit ett långt bad och tvättat, skrubbat och smörjt varenda liten kroppsdel för att bli så fin som möjligt. Så sköööönt!
Och så har jag kollat på Mästerkocken vilket gjorde mig så hungrig att jag var tvungen att äta två mackor, två blodapelsiner och en massa skorpor. Vad är det för jäkla program som styr och ställer i Saras lilla liv på det viset?!

Nu ska jag iallafall sova i mitt ganska så nya nattlinne. Alldeles försent som vanligt...

GODNATT


Kommentera
Postat av: Louise

Ååh, du är så vacker min kära! puss

2012-01-15 @ 22:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0