Nästan på toppen

Hejzan bloggläserz!

Åååååhhh, jag är så himla gla' av absolut ingen anledning!
Jag ser t.o.m. fram emot skolan, och det måste ju iallafall vara första gången sen
sexan, eller ännu tidigare...

Den här helgen har jag bara hållt mig hemma och myst omkring. Sett lite film, ätit lite
(ganska mycket faktiskt...) godis och annan god mat och framförallt hållt mig inne
som om jag skulle dö på fläcken om jag gick utanför dörren. De e gutt de!
Upptäckte att Råttatouille måste vara den bästa disneyfilm som någonsin gjorts och
att alla skrek ut vad dom hade att säga i Min granne Totoro. 
Sen blev jag också väldigt förvånad över att inte Avicii rodde hem alla priser han var
nominerad till på P3 Guld-galan?
 

Men jajajajajaj.

Pusshej



 Avicii borde tagit hem allt enligt mig. Även om Den Svenska Björnstammen
 också är ganska bra...

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0