Snön kom instormandes

Tjoflöjt!

Just nu sitter jag och trilskas med ett projekt jag har som ska redovisas imorgon.
Jag valde att arbeta med kärnkraft vilket var typ det sämsta val jag gjort
i hela mitt liv. MEN JAJA.

Efter skolan idag åkte jag hem till Stellzor och åt upp hennes chips och hennes fil.
Det är liksom något speciellt med hennes fil, och jag kan inte sätta fingret på vad..
Men hemma hos henne smakar den alltid gott och hemma hos mig får jag typ spyreflexer
för att det är så jävulskt äckligt.
Får klura lite mer på det senare...
Men iallafall. När jag sen skulle gå hem ifrån henne hade verkligen snön lagt sig över heeeela
Visby, och det var så himla vackert! Bland det bästa som finns är att knata runt i Visby Innerstad
i mörkret när snön har fallit och knastrar hemtrevligt under fötterna. Hög myzfaktor!

Nu ska jag nog fortsätta med det jag hade tänkt göra från början - plugga.

Jag önskar alla mina 0-12 läsare en härlig kväll!
PUZZ
Jag och Stellzor! Förstod inte att vi skulle vara sexiga på den här
bilden, så jag bjussade på ett av mina smittande leenden istället...


Min vackra innerstad...♥

Kommentera
Postat av: stellzor

åh min sköna! fil är standard hos mig... that's whyy!

2012-01-16 @ 21:55:05
URL: http://doroppu.webblogg.se/
Postat av: Ebba

Gotta love that fäjs!<3

2012-01-16 @ 23:24:01
URL: http://Ebbinski.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0