Som klippt och skuren

Tjosan!

Sitter och mumsar på en nattmacka innan jag ska gå och lägga mig för
att få dom få men välbehövda timmarna av sömn. Ska nog ta och spela
lite Wordfeud också, för det gör jag bäst på kvällen!
Vill ni utmana the WORDFEUD-MASTER (ni som inte redan gör...) får ni
gärna söka upp mig. Jag heter pillemoj.

Sen får ni gärna följa mig via bloglovin' här lite längre ner på högra sidan,
eller via Instagram där jag heter saravict0ria.
Så, nu har jag gjort lite reklam för mig själv. Gött!

Idag gjorde jag min redovisning om Kärnkraften och så hade vi någonting
som kallas GWC (=Gotland Word Championship), och det gick väl hyfsat bra
på båda grejorna. Just nu känner jag mig faktiskt ganska tillfreds med skolan,
och hur näijze är inte det?! Det enda jobbiga är väl NO'n och matten, och att
kliva ur sängen på morgonen...

Efter skolan var det hem till Stellzor tillsammans med Linnsiponken och det
var ju bara trevlans! Vi pratade och vi åt, som vanligt.
Väl hemma bestämde jag mig för att ta ett värmande bad efter att ha gått omkring
frusen hela dagen, så det gjorde jag. Men varmvattnet var slut så jag fick ta ett fisljummet
bad! Fyfaan. Vilket I-landsproblem... Sen klippte jag jag mig själv, vilket jag gör ibland då
jag är en fattig student, så nu är jag nyklippt och fin tills imorgon och gymnasiebesök!

Nu ska jag dra mig!
Pussen och Kramen

Postar en vackar bild, som vanligt...

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0