Detta har hänt...

Sen jag slutade blogga har det såklart hänt en hel del, men jag tänkte köra
en snabbgenomgång av det viktigaste.

1. Min kamera gick sönder. fmlfmlfmlfmlfmlfmlfmlfml
2. Min dator gick sönder. fmlfmlfmlfmlfmlfmlfmlfmlfml
3. Jag tröstköpte en iPhone 4s istället!
4. Jag har växt säkert 5 cm! Jag är hela 170 centilimeter nuförtiden.
5. EN NEW YORK RESA ÄR INBOKAD!!! Den 6/4 2012 drar le familj till The Big Apple..
6. Jag har blivit bättre på att laga mat.
7. Jag har köpt en massa kläder.
8. Jag har köpt en massa annat skit.
9. Jag har varit på världens bästa klassresa tillsammans med 9o och 9a till Mallorca.
10. Och sen var det väl inte så himla mycket mer.
Glada 9:or på Mallorca!


Fina Stellzi och jag...



Kommentera
Postat av: stellzan

tjoho din gamle ko fyfan vad fina vi e älskir digir!

2012-01-16 @ 18:25:41
URL: http://doroppu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0