Och ännu ett år har gått!

Är det bara jag eller har 2011 typ flugit förbi i 761 km/h?!
Visst, våren segade lite, men från sommarlovets början tills nu, dagen innan nyårsafton,
har jag knappt hunnit leva känns det som.
Jag snodde iallafall en liten lista från min favvo-bloggare HANAPEE som jag tänkte göra!
(min kärleksförklaring till hennes blogg får vi ta vid senare tillfälle)

Here we go!


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag sa ifrån, när det gäller flera personliga saker. Både till mig själv och folk som står

mig nära. Jag vågade mer! Kröp ur mitt säkra lilla skal för att ta en tur, liksom.


Har du några nyårslöften?
1. Bli en snällare, mer accepterande, trevligare människa!

2. Börja träna 1-2 gånger i veckan!

3. Öppna mig mer/Ta kontakt med nya människor!

4. PLUGGA PÅ. Anstränga mig lite kanske?

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Hahaha, nej! Men fyra av mina vänner har blivit mostrar, och det tycker jag

är precis lika spännande eftersom dom faktiskt bara är mellan 15-17 år.

Vilka länder besökte du?
Danmark och Mallorca, blev det i år! Nästa år blir det USA, och kanske något mer..?

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
14 oktober till 23 oktober. Våran härliga Mallis-vecka!

Vad var din största framgång 2011?
Mitt välbefinnande. Jag har mått både riktigt bra och riktigt dåligt, men såååå mycket

bättre än förra året! Hoppas 2012 kommer bli ännu lyckligare...


Största misstaget?

Det tar vi någon annan dag.


Bästa köpet?

Min iFåne, helt klart!♥

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Waynes's Coffee. Sen kläder.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina vänner gör mig ALLTID glad! *sprudlar*

 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Someone like you - Adele, We all want love - Rihanna, Orinoco Flow - Enya,

alla sjukt bra danslåtar från 2011 och allt av MANGE MAKERS!

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare.


Vad önskar du att du gjort mer?
Lagt mer energi på skolan, tränat mer och vart en allmänt härligare människa!

 

Favoritprogram på TV?
Glee, The Big Bang Theory, Bron och Halv Åtta Hos Mig!

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Jag njöt av världens bästa väder!

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Svart. Vit. Grå. Blå. Tråkig.


Kommentera
Postat av: Ebba

Tror jag stjäl den här jag med:D sail away, sail away, sail away...<3

2011-12-31 @ 10:13:32
URL: http://Ebbinski.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0