Den trötte Sauron checkar ut

Fasiken vilket dåligt samvete jag får om jag inte gör något vettigt när jag är ledig!

Idag har jag flytit omkring och bara varit allmänt trött och tråkig. Hade en hemsk magont och trodde att jag skulle föda barn eller något, men mamma gav mig nåt piller som höll ungen inne. Jag fortsatte dock att vara jättetrött och nästan...svimfärdig? Har mest bara ätit och legat och läst.

Egentligen skulle det här blivit en rolig kväll med tjejerna men istället blev det soffan. Nerköp!
Nu tänker jag sätta på en film och tycka allmänt synd om mig själv för att jag är en sån sorglig människa, och ni får gotta er med dagens outfit, hehehehe...

OVER AND OUT



Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0