Framtidsplaner

Hejsvejs!

Igår var jag på en informationsträff angående det stundande gymnasievalet. Det har länge stått mellan Estet-Teater och SAM-Beteende, men nu har jag bestämt mig för det sistnämnda! Jag hoppas jag gör rätt val och ser fram emot gymnasiet något otroligt...

Det har varit en lugn dag i skolan och just nu ligger jag i min säng och läser senaste numret av ELLE = lycka! Något annat som var = lycka var när jag upptäckte att jag hade en chokladtomte liggandes och skräpandes hemma. NOMNOM sa det och sen var den väck! Det var gutt det.

Nu ska jag nog ta ett bad och sen äta lite mat och så måste jag säga tack till alla nya Wordfeud utmanare och Instagram följare! KULKUL

heidoooo


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0